5 Eylül 2013 Perşembe

Yeni bir oluşum şart!

KSK’da yönetim kurulunun başkan olmasını istediği genç iş adamı Enes Akdere, kulübün karanlıktan aydınlığa çıkış reçetesini ve başkanlığı nasıl kabul edeceğini açıkladı… 

 

“Yeni bir oluşum şart!”

Kastamonuspor’un hem Kastamonu kanadı hem İstanbul kanadı tarafından boşalan başkanlık koltuğuna geçmesi istenen Metro Turizm İşletmesi sahibi Enes Akdere açık  konuştu. 
“Benim kulübü düzlüğe çıkarabilmem için bazı isimler istifa etmeli ve şahıs borçlarına kalem çekilmeli” diyen Akdere, kulübün önünü şahıs borçlarının tıkadığının üstünde durarak, bu borçlar kapanmayacaksa kulübün kapanması gerektiğini söyledi. 

Kastamonu Metro İşletme sahibi Enes Akdere önceki gün İsmail Dikmenli Tesisleri’nde yapılan yönetim toplantısında başkanlığa ismi en yakın kişi olarak gösterildi.
Kastamonuspor’da yönetimin Kastamonu kanadı ve İstanbul kanadının Alt Yapı Sorumlusu Enes Akdere’nin başkan olarak kırmızı-siyahlı kulübü kiriz ortamından çıkarmasını istedi. Konuyu düşüneceğini ileten Akdere, Kastamonuspor’un keskin virajı nasıl dönebileceğini ve bir üst lige nasıl çakacağı reçetesiyle başkanlığı hangi şartlarda kabul edeceğini açıkladı. 
GÜÇLÜ BİR YÖNETİM VURGUSU!
Yönetimde yeni bir oluşumun şart olduğunu açıklayan Akdere, “Ben ticaret adamıyım. Her zaman doğrunun yanındayım. Güçlü bir oluşum kurmamız gerekli” dedi. Kastamonuspor’un önünü bilançoda yer alan şahıs borçlarının tıkadığının üstünde duran Akdere, Kastamonuspor’un Kastamonu halkının takımı olduğunun unutulmaması gerektiğini belirterek Kastamonuluların bu borçlara kalem çekmesi gerektiğini söyledi. “Eğer bu yapılmaz herkes alacağını düşünecekse kulübü kapatmak en doğrusu olur” diyen Akdere, kendisi için en önemli unsurun şeffaflık olduğunu da vurguladı. 
Akdere konuşmasında şu konulara değindi: “Ben Nevşehirliyim… İki yıldır Kastamonuspor’a elimden geldiği kadar hizmet ediyorum. Bu takım şehrin sembolüdür. Herkesin destek olması gerekli. Kastamonuspor Kastamonuluların takımıdır. Bu bağlamda herkes alacağını düşünecekse kulüp yürümez. Kapatmak en doğrusu olur. Yönetimde bu konuyu görüşeceğim. Kulübün geleceği için bu şart. 
BAŞKAN OLMAM İÇİN!...
Arkadaşlar benim başkan olmamı istediler. Ben kulübün futbolcularını kaybetmemesi için 100 bin TL’lik çek vermeyi kabul ettim. Benim başkan olmam için yapılan teklifi de düşünüyorum. Ancak ilk yaptığım tespitlere göre yeni bir oluşum şart. Takımın yeniden ateşleyecek bir yönetim. Bunu oluşturmamız için hızlı hareket edilmeli. Yönetici arkadaşlarla bu konuyu görüşeceğim. Bazı isimlerin takımın yeniden canlanabilmesi için yönetimden istifa etmesi gerekiyor. Eğer şartlarımı yönetim kurulunda kabul görürse ben kulübe karşılıksız hizmet edeceklerle yola devam etmek istiyorum. Önümüzdeki süreç nasıl bir yol izleyeceğimizi bize gösterecek”
Metehan KÖSE

Açıksöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder