3 Eylül 2013 Salı

Bu yapılan hainlik değil mi?

“Bu yapılan hainlik değil mi?”

İstanbul kanadı tarafından istifası istenen bir diğer isim olan Başkan Yardımcısı Ayar, “Savaş” dedi.

Kastamonuspor Başkanı Levent Özbek’in istifasını açıklamasının ardından gözler İstanbul’un istifasını istediği bir diğer isim olan Başkan Yardımcısı Satılmış Ayar’a çevrildi. Ayar, konuyla ilgili net konuştu: “Ben Levent Özbek gibi yapmayacağım. Kora kor savaşacağım. Şuanda istifa gibi bir düşüncem yok”

Açıklamasında İstanbul kanadına göndermede bulunan Ayar, yönetim içinde Levent Özbek ve kendisine yüklenilmesini doğru olmadığını söylerken “Bu kulüp için kendimi sömürttürmekten başka ne yaptım? Bu yapılanlar tamamen hainlik değil mi?” diye sordu?

Geçtiğimiz haftalarda İstanbul kanadının istifasını açıklamasının ardından kendilerine “Biz istifa etmedik” dediğini belirten Ayar, kendisinin istifa edeceğini açıklaması taktirde kararından başbakanın bile döndüremeyeceğini iddia etti.

Ayar konuşmasının şöyle sürdürdü: “İstanbul benim ne hatamı görmüşte istifamı istiyor? Boşuna laf ebeliği yapılıyor. Ben dobrayım. Önce İstanbul tarafı istifa etti. Ondan sonra maça gelip biz istifa etmedik dediler. Benim azımdan istifa kelimesi çıksa başbakan bile geri döndüremez. Biz köy çocuğuyuz dalavere bilmeyiz. Şuan istifa düşüncem yok. Bana istifa etmem için geçerli bir sebep göstermezlerse ben istifamı isteyipte sebep gösteremeyenlerin istifalarını isteyeceğim.”

Açıksöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder