16 Ocak 2014 Perşembe

KSK’da Görev dağılımı tamam

KSK’da Görev dağılımı tamam !!


Kastamonuspor’un yeni yönetimi, İsmail Dikmenli Tesisleri’ndeki ilk mesaisinde beş saati aşan bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda görev dağılımı yapıldı. Yönetim aldığı diğer kararları da kamuoyuyla paylaştı. Başkan Uğur Barut’un vekili Fikri Yazan olarak belirlendi. Federasyondan Sorumlu As Başkan Günal Genç, Genel Kaptan Ferit Yücebıyık oldu. Bu dönemde Futbol Şube Sorumlusu görevini Spor Direktörü olarak Şükrü Yücebıyık’ın yapacağı öğrenildi. Kulübün basın sözcülüğüne ise Hüseyin Aldı getirildi. Yönetimde yer alan herkesin görev tanımlarının en ince ayrıntısına kadar dağıtıldığı yönetimde bu anlamda bir ilke imza attı.

 KSK’da Görev dağılımı tamam

 Kastamonuspor’da önceki geceki yönetim kurulu toplantısı Fikri Yazan başkanlığında gerçekleştirildi. Beş saati aşan toplantının ardından Kastamonuspor Basın Sözcüsü olan Hüseyin Aldı, görev dağılımını ve alınan kararları kamuoyuyla paylaştı. 
Yapılan toplantıda divan başkanlığı tarafından yapılması gereken işlemlerin tamamlandığını, bir önceki yönetim kurulundan kulübe ait her türlü belgelerin alındığını ve hukuki olarak yeni yönetim kurulunun göreve başladığı yazılı açıklamayla bildirildi.  En dikkat çekici nokta ise Kastamonuspor yönetimindeki görev dağılımı oldu. Tüm yönetim kurulu üyelerinin ne den sorumlu olacağı yada kime yardım edeceği tek tek belirlendi. Kritik süreçte hataya yer vermek istemeyen yeni yönetim her hafta yapacağı rutin toplantı gününü Salı, saatini ise 19.00 olarak belirledi. Yönetim daha sonra görev dağılımını gerçekleştirdi. Uğur Barut’un başkanlığını yapacağı Kastamonuspor’da Başkan Vekilliği’ne Fikri Yazan getirildi. 
KIRIKKALE MAÇI KAFİLE BAŞKANI YÜCEBIYIK
Toplantıda MKE Kırıkkalespor ile deplasmanda oynanacak karşılaşma öncesi yapılan hazırlıklar ve transferle ilgili son durumda görüşüldü. Bu karşılaşmanın kafile başkanı olarak Spor Direktörü Şükrü Yücebıyık görevlendirildi. Yardımcısı olarak ta kulübün Genel Sekretiri Cihan Tok atandı. Bir aksilik durumunda ise bu deplasmanın yedek kafile başkanı olarakta Genel Kaptan Ferit Yücebıyık olduğu ifade edildi. 
AÇIKSÖZ GAZETESİ’NE TEŞEKKÜR
Yönetim kurulu toplantısında kulübe malzeme alınması adına 3 bin TL maddi yardımda bulunan Açıksöz Gazetesi’ne teşekkür edildi.  
Yönetim kurulu Kastamonu Spor Kulübü İktisadi İşletmesi Yönetim Kuruluna, kulüp yönetim kurulu İçerisinden 3 kişi görevlendirdi. 
ADAYLARA TEŞEKKÜR 
Kongreden sonra divan başkanlığı tarafından kendilerinden yapılan rica neticesinde İskilip Belediyespor Deplasman masraflarını üstlenen Ak Parti belediye başkan adayı Tahsin Babaş’a, Gölbaşı Belediyespor deplasman masraflarını üstlenen MHP belediye başkan adayı Hayati Hamzaoğlu’na ve Aksaray Belediyespor deplasman masraflarını üstlenen CHP Belediye Başkan adayı Mehmet Yıldırım’a YILDIRIM’a da yönetim teşekkür etti. 




YÖNETİM KURULU GÖREV DAĞILIMI

Başkan: H. Uğur Barut
Başkan Vekili: Fikri Yazan
Federasyon İle İlişkilerden sorumlu As Başkan: Günal Genç
Sosyal İşlerden sorumlu As Başkan: İlhan Çakıroğlu
Mali İşlerden sorumlu As Başkan: Yalçın Yıldırım 
Tesisler ve Deplasman Organizasyonlarından sorumlu As Başkan: Melih Nural
Dış İlişkilerden sorumlu As Başkan: Cahit Aşıkoğlu
Kulüp ve Basın Sözcüsü: Hüseyin Aldı
Genel Kaptan: Ferit Yücebıyık
Spor Direktörü: Şükrü Yücebıyık
Sosyal İşlerden sorumlu As Başkan Yardımcısı: Mustafa Mehmetoğlu
Mali İşlerden sorumlu As başkan Yardımcısı: Erdal Köse
Tesisler ve Deplasman Organizasyonlarından sorumlu As Başkan Yrd.: H. Kazım Çevik
Tesislerden ve Deplasman Organizasyonlarından sorumlu As Başkan Yrd.: Hasan Tekeli
Spor Direktörü Yardımcısı: Onur Beşel
Genel Sekreter Yardımcısı: Cihan Tok
Genel Sekreter Yardımcısı ve Vekili: Göker Uluer
Dış İlişkilerden sorumlu As Başkan Yardımcısı: Hasan Osmancıoğlu
Altyapılardan sorumlu üyeler: Şükrü Yücebıyık, Ferit Yücebıyık, Erdal Köse, Göker Uluer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder