12 Ocak 2014 Pazar

Başkan Uğur Barut: "Hiçbir zaman görevden kaçmadım"

Başkan Uğur Barut: "Hiçbir zaman görevden kaçmadım"

Tam 10 yıl KSK’da başkanlık yaptığı için adı şehirde ‘Efsane Başkan’ olarak anılan Uğur Barut, Cumartesi günü gıyabında yeniden kırmızı-siyahlı kulübe başkan seçildi.

 

Başkan  Uğur Barut:



Kastamonu Spor Kulübü’nde (KSK) önceki dönemlerde  2 yılı  yöneticilik 8 yılı başkanlık olmak üzere toplam 10 yıl  görev yapan bundan dolayı da  adı taraftarlar arasında efsane başkan olarak anılan Uğur Barut, Cumartesi günü  gıyabında yeniden oy birliğiyle başkanlığa  seçildi.
-BENİM HASTAMAM VAR İLGİLENEMEM AMA…
Uzun yıllardır eşi hasta olduğu için KSK ile ve özel işleriyle ilgilenemeyen Uğur Barut Cumartesi günkü genel kurulara eşinin rahatsızlığı nedeniyle İzmir’de olması nedeniyle katılamadı. Genel kurul
da  divan başkanlığına verilen bir önerge ile  gıyabında  oy birliğiyle yeniden başkan seçilen Uğur Barut’a konu telefonla iletildi. Barut hiçbir zaman KSK için görevden kaçmadığını bugünde yarında kaçmayacağını ifade ederek şunları söyledi;”Bana Boluspor  içinde geçtiğimiz yıllarda  teklif gelmişti. Ancak benim ismim Kastamonuspor ile özdeşleştiği için ben  bu görevi kabul etmedim. Ben Bolulu dostlarımıza  (size ekonomik katkı sağlayayım ama beni yönetime almayın  dedim) Neden ?  çünkü ben Kastamonulu olmasamda kendimi Kastamonululardan çok daha fazla Kastamonulu olarak görüyorum. Ben Boluspor’un maçlarına gittiğimde taraftarlar beni efsane başka olarak  hiçbir zaman çağırmadı. Ancak Kastamonu’ya geldiğim zaman nereye gitsem beni başkan olarak tanıdı ve öyle gördü. Bu benim için çok önemli. Ben genel kurul öncesinde beni arayan herkese durumu anlattım. Ben fazla ilgilenemem  benim hastam var.Bir süre sonra hastamı Rusya’ya götüreceğim.Beni bundan dolayı maruz görün dedim. Ancak genel  kurul seçmiş... Ne yapalım görevden kaçamayız. Madem KSK genel kurulu, değerli hemşehrilerim beni böyle görmek istiyor bende bu onurlu görevden  eski yıllarda olduğu gibi yine kaçamazdım ve kaçmadık”
ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA GELECEĞİM
Önümüzdeki hafta Kastamonu’ya gelerek bir plan proje yapılması gerektiğinin de altını çizen Uğur Barut;”Bu işler organizasyon işi, bu işler bir plan işi. Ben yaptım odluyla olmaz. Bu işler istişare işe. Birlik işi beraberlik işi. 1.5 yıllık bir plan yapılarak Allahın izniyle bu takımı yeniden çıkartırız. Eski dostlarımız var.Şehir olarak kenetlenip bu işin üstesinden geliriz inşallah…”dedi.(Haber Merkezi)

Açıksöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder