7 Eylül 2013 Cumartesi

Satılmış Ayar'dan açıklamalar geldi !


Kastamonuspor Başkan Yardımcısı Satılmış Ayar, takımın sahaya çıkarılma garantisi verildiği takdirde istifa etmeye hazır olduğunu, ancak kimsenin bu duruma yanaşmadığını söyledi ve ekledi: “Amaçları kulübün tamamen kapanması ve lağvedilmesi.”
Bu garanti verildiği taktirde, kulübün kendisine olan 450 bin liralık borcu da yeni sezon boyunca tahsil etmeyeceğini söyleyen Ayar, “Futbolcuların peşinatlarını ödesinler, takımı sahaya çıkartsınlar, ben verdiğim sözlerle birlikte istifa edeceğim” dedi.
Kastamonuspor’da göreve başladığı günden bu tarafa takımın başarısı için elinden geleni yaptığını ifade eden Başkan Yardımcısı Satılmış Ayar, “Fırınımı, evimi kaybettim. Ama Kastamonuspor’un sahaya çıkamamasına göz yummadım. Hain ilan edildim, hırsızlıkla suçlandım. Şu anda benim kulüpten olan alacağım öne sürülüyor ve benim istifam isteniyor. Ben ne 2011-2012 sezonunda, ne de 2012-2013 sezonunda alacaklarım için kulübün önünü tıkadım. Gerek İstanbul kanadına, gerekse de Enes Akdere’ye yeni sezonda da böyle bir hareket içinde olmayacağımı hep ifade ettim” diye konuştu.
Kastamonuspor’u bugüne kadar hep bir çocuğu gibi gördüğünü de söyleyen Satılmış Ayar sözlerini şöyle sürdürdü:
“Benim tek isteğim ve arzum kulübün yaşaması. Bölgesel Amatör Lig’de de olsa mücadelesine devam etmesidir. Beni hırsızlıkla hainlikle suçlayanları Allah’a havale ediyorum. Ben göreve gelmeden önceki mal varlığımla şimdiki durumumun araştırılmasını istiyorum. Satılmış Ayar’ın nereden 450 bin lirası olacak diyenlerin kulübe 10 lira vermediğini biliyorum. Ben Kastamonuspor’da göreve başlamadan önce aylık 13 bin lira geliri olan biriydim. Şimdi bir emekli maaşına bakıyorum. Her gün evime icra kağıdı geliyor. Hiç kimse takımın sahaya çıkartılacağı garantisini verdikten sonra istifa etmemi kabul etmiyor. Kulübün şu noktada kongreye gitmesinin, Kastamonuspor’un sezonun ilk maçına çıkamaması anlamına geldiğini herkesin anlaması gerekir. Böyle bir durumda Kastamonuspor lağvedilecektir. Bazı güçler kulübü kapatma çabası içindedir. Yaratılan baskıyla Başkan Levent Özbek istifa ettirildi ve bin bir güçlükle kurduğumuz takım dağıldı. Ben istifa ettikten sonra da kulüp yok olacaktır. Kastamonuspor sevdalılarının kulüp üzerinde dönen oyunları iyi çözümlemelerini istiyorum. Bazı kesimlerin sürekli öne sürdükleri “Kastamonuspor’un önünü açın” ifadelerine istinaden de, futbolculara peşinatlarının ödenmesi ve takımın pazartesi günü sahaya çıkması şartı ile ayrıca yeni sezon boyunca alacağımı tahsil etme yönüne gitmeyeceğimin garantisini vererek istifa edeceğimi tüm spor kamuoyuna saygı ile duyururum.” 

Haber: Erhan VEREN
Kastamonu Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder