9 Eylül 2013 Pazartesi

Satılmış Ayar: ‘Haklı Çıktım’



Kastamonuspor Başkan Yardımcısı Satılmış Ayar, Cumartesi günü yaşanan ve İstanbul kanadının çekildiği gelişmelerle ilgili yaptığı açıklamada, “Ne yazık ki, haklı çıktım” dedi.
İstanbul kanadının istifa ve olağanüstü gelen kurul kararını kabul etmelerine rağmen Nusret Demir’in yeni şartlar öne sürmesinin Kastamonuspor üzerinde oynanan oyunları gün yüzüne çıkarttığını dile getiren Satılmış Ayar, “Hep hain ilan edildik, hırsız yaftası yedik. Ne yaptıysak Kastamonuspor’un yürümesi, ayakta kalması için yaptık. “50 bin TL’niz bende, 200 bin TL para mı?” diyenler, kulübe ancak 15 bin TL ancak verdi. Günah keçisi ise biz olduk. Yine de, Kastamonuspor için sabrettik, kulübün menfaatine olur diye şartlarını kabul ettik. Ama bugün başka şartlar öne sürüldü. Baştan bu yana kulübe katkı sunmaya niyetleri olmadıkları bugün Kastamonu basınının önünde gün yüzüne çıktı. Bugüne kadar koparılan fırtınaların Kastamonuspor’a hiçbir şey kazandırmadığı gibi, iskeleti oluşturulan bir kadronun kaybettirdiği görüldü. Daha önce de dediğim gibi, sorun benim istifam ya da kulübün kongreye gitmesi değil. Sorun Kastamonuspor’un varlığı. Kastamonuspor’un bir an önce lağvedilmesinin istenmesi. Ben yine söylüyorum. Yönetici olmadan önceki mal varlığım ve sahip olduğum gayrimenkullerle, şimdiki durumum araştırılsın. Buna rağmen Satılmış Ayar kötü adam olarak bilinecekse bilinsin, ama Kastamonuspor yaşasın. Benim tek arzum, isteğim bu” dedi.
Kulüpteki alacağından vazgeçmesi yönündeki talepleri de cevaplayan Satılmış Ayar, “Ben her şeyimi bu kulüp için feda ettim. Ne geçen sene ne de bu sene hiçbir yönetici arkadaşıma benim alacağımı verin demedim. Kastamonuspor’un önünü tıkamadım. Kulübü bu sezon 3.Lig’e çıkaracak yeni bir oluşumdan alacağımı istemeyeceğimi de taahhüt ettim. Ama yine bir türlü sonuca ulaşamadık. Bugün benim alacağım üzerinden Kastamonuspor’a zarar verilmeye çalışılıyor. Bunun takdirini Kastamonu halkına bırakıyorum” diye konuştu.

Kastamonu Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder