1 Eylül 2013 Pazar

Bayram Al'dan zehir zembelek açıklamalar

Bayram Al'dan zehir zembelek açıklamalar !!


BAYRAM AL'DAN ZEHİR ZEMBELEK AÇIKLAMALAR


Kastamonuspor Kulübü Başkanı Levent Özbek’in Bugün İstifa etmesiyle gün yüzüne çıkan Yönetimdeki çatlaklar üzerine Telefon ile ulaştığımız Kastamonuspor yönetim kurulu üyesi ve Başkan Yardımcısı Bayram Al Gazetmize önemli açıklamalarda bulundu.
Telefon ile ulaştığımıız Bayram Al, Kastamonuspor Kulüp Başkanı Levent Özbek’in istifa açıklamasını ilk bizden duyduğunu belirterek, konuşmuştuk ancak istifa ettiği haberini henüz duymamıştım, Özbek’in istifası Kastamonuspor için hayırlı olsun dedi. Levent Özbek’in ‘’Verilen Taahhütler yerine getirilmedi’’ sözünü sorduğumuz Bayram Al, bzim vermiş olduğumuz taahhütlerin yerine getirilmemesi gibi bir şey söz konusu değil, hatta verilen taahhütlerin üzerinde miktarlar vermeye İstanbul kanadı olarak hazırız, ancak Olağanüstü kongre de yönetime girmemiz konusunda ısrarcı olan Sayın başkan’a olan güvenin Kastamonuspor camiasından  yitirdiğini gördük, Kulübün Bir bakkal dükkanı gibi yönetildiğini gördük, Kulübün geçen yıl bir trilyon bütçesi olmasına karşın Kulübü kişilere borçlandırarak amatör bir yönetim sergilediğini ve sonucunda Kastamonuspor’un Ligden düşürüldüğünü gördük, Kulüp Başkanının hesapla kitapla uğraşmaması gerektiği halde, içeride kapalı kapılar ardında yönetim kurulu üyelerinden habersiz hhesaplamalar ile Kulübü yönetmeye çalıştığını gördük ve istifa etmesi konusunda kendisiyle görüşmelerimiz olmuştur dedi.
Başkan Levent özbek’in 31 Ağustos ta istabulda yapılması planlanan geceyi Nusret Demirin yanında yer alarak engellediler sözünü hatırlatmamız üzerine Bayram Al, böyle bir şeyi asla kabul etmiyorum, aksine biz İstanbul kanadı olarak bu geceyi planlayıp programlamıştık, gecenin ertelenmesi tamamen Leven Özbek’in Güven erezyonuna uğramasından kaynaklanmaktadır dedi.

ONUN BİZDE HİÇBİR HAKKI YOKTUR
Bayram Al şöyle devam etti,
‘’Araya nifak sokanlara hakkımı Helal etmiyorum’’ şeklinde açıklamada bulunan Leven özbek’e Sayın Başkanın bizim üzerimizde asla ve katiyen bir hakkı bulunmamaktadır, aksine bizim kendisinin üzerinde hakkımız olmuştur, Hakkını Helal etmeyecek birisi varsa oda bizleriz, Kulübü bugüne kadar Bakkal dükkanı yöentir gibi yönetenlerin, Kulübü borçlandırarak Küme düşürenlerin Bu Kulüpte bir hakları yoktur, tekrar belirtmek istiyorumki, olağanüstü genel kurulda yeterli delege bulamayan, yönetimi oluşturacak kadar delege  dahi toplayamayan bir Başkanın Kulüp!te ve bizlerde bir hakkı olmadığını düşünüyorum dedi.

VALİ BEYDEN RANDEVU ALDIK Yeni yönetim kurulunun oluşturulması konusunda çalışmalarımız hız kazandı, bu doğrultuda Kastamonu Valimiz Sayın Erdoğan Bektaş’tan da randevu aldık, kendisiylede yeni yönetim oluşturulması konusunda fikir alışverişinde bulunarak en kısa sürede Kastamonuspor’u layık olduğu yerlere taşıyacağız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder