7 Eylül 2013 Cumartesi

AVNİ OKUMUŞ'TAN BOMBA AÇIKLAMALAR !!!

KASTAMONUSPOR ESKİ TEKNİK DİREKTÖRÜ AVNİ OKUMUŞ'TAN BOMBA AÇIKLAMALAR !!!

Ve Avni Hoca 125 gün sonra gazetemize konuştu;
Madem benim takımım bu kadar kötü bir takımdı, bugün hepsi neden profesyoneller liglere transfer oldu?



Konuşursam birileri insan içine çıkamazlar!


 



KSK’nın küme düşmesinde günah keçisi ilan edilen geçen sezonki takımı yapan ve son iki haftaya kadar takımın başında olan Teknik Direktör Avni Okumuş’tan gazetemize özel açıklama geldi. Avni Okumuş,”Takımı düşürdüğümüz için tüm Kastamonululardan özür dilerim. Eğer bir suçlu varsa evet ben suçluyum. Ama hiç mi hırsızın günahı yok. Lütfen bunu şehir olarak düşünelim.”

Tüm Kastamonuluların ve bu günkü kulüp yöneticilerin takımın ligden düşmesinde en büyük suçlu (günah keçisi) olarak gösterdikleri geçen sezonki takımı yapan teknik direktör Avni Okumuş tam 125 gün sonra gazetemize özel açıklama geldi.
Avni Okumuş’un açıklamalarını gazetemizin bağlı kaldığı Basın, Yayın ve Ahlak kuralları çerçevesinde kalanlarını noktasına virgilüne dokunmadan yayınlıyoruz;
“Yönetim, taraftar ve şehir beni suçlu buluyor bunu biliyorum. Birincisi bu takımın küme düşmüş olmasından dolayı üzgünüm, üzgün olmanın ötesinde perişan oldum.Bunun daha da ötesinde psikolojim bozuldu. Üç aydır Ankara’da psikolojik tedavi gördüm. Şuan da çok şükür sağlığım yerinde. Aslımda bu açıklamayı yayıp yapmama konusunda üç aydır kendimle mücadele ediyorum. Sonunda bu açıklamayı yapma kararı verdim.Sebebi ise benim Kastamonu şehrine karşı vefa borcum var.


-BENİ FUTBOLA KAZANDIRAN GENÇLERBİRLİĞİ’DİR, HOCALIĞA KAZANDIRAN KSK’DIR-


Bir kere tüm Kastamonu halkından takımı küme düşürdüğümüz için özür dilerim. Birincisi bu... Çok laf kalabalığı yaparak konuyu dağıtmadan ana başlıklarıyla konuşacağım.İkincisi bu… Üçünsücü; Herkes suçsuz ben suçluyum öylemi? Kastamonu halkı şunu iyi bilsin. Ben asla adam satmadım ben asla kimseyi yarı yolda da bırakmadım.Avni Okumuş’u futbola kazandıran Gençlerbirliği kulübüdür. 


-BENİM TAKIMIM ORDUSPOR’A GAZİ STADINI DAR ETTİ-


Hocalığa kazandıran ve Türkiye Profesylonel liglere taşıyan kulüpte Kastamonuspor’dur. Benim futbol hayatımda iki dönüm noktası bu… Herkes bunu böyle bilsin. Bir başka konu kulübün küme düşmesinden sonra eğer birileri suçlu arıyorsa evet suçlu benim! Ancak hiç mi yönetimin,taraftarın,yerel basının ve hatta ilin yöneticilerin suçu yok.Bunun muhasebesini sağlıklı ve objektif düşünebilen insanlar yapmalı. Eski Cumhurbaşkanımız Sayın Süleyman Demirel’in; (Bu ülkede benzin varda biz mi içtik) türünden o meşhur sözü varya ya… Kastamonuspor’da para vardı da sezon başında biz mi transfer yapmadık. Bunun herkes muhasebesini yapsın! Diğer bir konu ise; 


-YÖNETİM AÇIKLASIN BENİM OYUNCULARIMDAN KAÇ PARA YETİŞTİRME PARASI KAZANMIŞLAR-


Madem benim yaptığım takım bu kadar kötü bir takımdı neden bugün hepsi 3.Lig ve 2.Lige transfer oldu. Benim oyuncularımın hepsi bugün kapışılıyor… Hepsinden bugünkü yönetim az veya çok yetiştirme bedeli veya transfer bedeli alıyor! Madem benim takımım çok kötüydü biz nasıl Orduspor’a Gazi Satıdını dar ettik. Bunların hepsinin muhasebesi yapılmalı. Gelelim yöneticilerimize; Fazla detaya girmek istemiyorum. Bu konuda konuşursam kimse sokağa çıkamaz! Bu konuda fazla konuşmayacağım ve terbiyemi de bozmayacağım. Biz tesislerde makarna ile antrenmana çıktık.


-AÇ KALDIK, AÇIK BIRAKILDIK, HATTA İDMANA MAKARNA İLE ÇIKTIK-


Aç kaldık, açık kaldık, 4 ay teknik heyeti geçtik futbolcularımız parasını alamadılar.Hadi bundan da geçtik. Kurban Bayramı öncesinde sporculara 220’şer lira bayram harçlığı bile verelim istedik. Biz bunu daha verememiş bir kulüpten bahsediyoruz! O kadar garaj geliri, o kadar iddaa geliri, o kadar Dijitürk geliri, okadar Spor Toto isim hakkı geliri, tribün hasıladı, reklam Vs. Bunlar nereye gitti? Çok saygı duyduğum ve her zaman önünde saygıyla eğileceğim Kastamonulular bu soruların cevabını aramalılar… Bu soruların cevabını verebildiğimiz an doğruları bulabiliriz.Çok fazla konuşmayacağım diyorum yine konuşmadım.Buradan Kastamonu Açıksöz Gazetesi aracılığıyla Kastamonu halkından, Kastamonu Spor Kulübü’nün kurumsal yapısından ve emektarlarından, şehrin tüm yöneticilerinden, tüm taraftarlardan ve şehirdeki tüm dostlarımdan özür diliyorum, özür dilemenin ötesinden önlerinde saygıyla eğiliyorum.Herkese selamlar…”


İzzet SARI
Açıksöz Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder